<p style="text-align: justify;">
Lidl je prošle godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u vrijednosti od 8,9 milijuna eura, dok je godinu dana ranije izvoz iznosio 5,7 milijuna, priopćio je taj trgovački lanac u utorak.</p>
<p style="text-align: justify;">
Za rast izvoza hrvatskih proizvoda zaslužna je odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda. "Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca", poručio je taj trgovački lanac.</p>
<p style="text-align: justify;">
Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica i Zdenka.</p>
<p style="text-align: justify;">
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod njegovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima. Lidlovi dobavljači na ovaj način koriste ovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, zaključuje taj trgovački lanac.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Hina)</p>
Priopćenja