Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Franck se širi na slovačkom tržištu, a zanima ga i Austrija

<p style="text-align: justify;"> U Slovačkoj tvrtka Franck ima dru&scaron;tvo s kojim će raditi na razvoju HoReCa ponude, a jako ih interesira i austrijsko trži&scaron;te. Franck je potro&scaron;ačima sinonim kvalitete, koja je temelj uspjeha - to se odražava na reputaciju kompanije i vrijednost brendova, kazao je predsjednik Uprave Francka Dubravko Artuković.</p> <p style="text-align: justify;"> Istaknuo je kako su milijunska ulaganja i inovacije, oslu&scaron;kivanje najnovijih trendova, prilika za dalji rast i uvažavanje želja potro&scaron;ača te mladi razvojni tim hrvatskoga lidera u proizvodnji čajeva i kava, proteklih godinu i pol dodatno podigli ljestvicu prema konkurenciji. Franck je s kavom u HoReCa kanalu u Hrvatskoj uvjerljivi lider s 38 posto trži&scaron;ta, a Lavazza ima sedam posto.</p> <p style="text-align: justify;"> Strate&scaron;ki je tvrtka usmjerena na daljnje ulaganje u kategoriju kave i čaja. Intenzivirane su aktivnosti i na izvoznim trži&scaron;tima zemalja u okruženju, ali i &scaron;ire. Kupnjom brendova kave Santane i Loke, postavljeni su dobri temelji za bolje pozicioniranje u Sloveniji.</p> <p style="text-align: justify;"> Globalni zaokret strategije Lavazze, sve manja ulaganja u brend, uslugu i edukaciju na trži&scaron;tu, izazvali su prilične te&scaron;koće u poslovanju Franckove tvrtke Gale Plus, &scaron;to je ocijenjeno neodrživim te smo raskinuli ugovor. Rijetko se događa da distributer otkazuje principalu, no u Francku vjerujemo u snagu vlastitih brendova espressa s kojima ravnopravno možemo konkurirati svim europskim igračima. Kvaliteta i dugoročna održivost poslovanja oduvijek su nam imperativ, kaže Artuković.</p> <p style="text-align: justify;"> &nbsp;(Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja