Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Dizajnerski namještaj - adut za osvajanje svjetskih tržišta

<p style="text-align: justify;"> Hrvatski dizajnerski namje&scaron;taj osvaja inozemna trži&scaron;ta i prestižne nagrade, a stalnim inovacijama unapređuje ponudu i podiže svijest o hrvatskim brendovima. Dizz concept, Prostoria i ERA grupa konstantnim ulaganjima i ljubavlju prema poslu dokazuju kako je uspjeh moguć. ERA grupa iz Vinkovaca vlasnik je i utemeljitelj Standarda i eko markice &quot;ERA eco label&quot;. Kako kaže Drago Veselčić, direktor Era grupe, ona jamči da je proizvod izrađen od prirodnih materijala ili pak onih koji se mogu reciklirati.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Svjesni da mi, hrvatski proizvođači namje&scaron;taja, možemo konkurirati kvalitetom i tradicijom njegove izrade, &scaron;to je posljednjih godina potvrđeno i dizajnom, odabrali smo logično - proizvod visoke dodane vrijednosti koji ima sadržanu komponentu eko dizajna. Eko oznaka nas diferencira od ostalih, koji nisu dostigli stupanj visoke ekolo&scaron;ke i etičke osvije&scaron;tenosti te na&scaron;oj ciljanoj skupini govori iskreno i argumentirano o vrijednostima kojih se držimo dok izrađujemo namje&scaron;taj&quot;, obja&scaron;njava Veselčić. Razmi&scaron;ljali su, kaže, izvan zadanih okvira, dodali etičku komponentu i uobličili hrvatski standard.</p> <p style="text-align: justify;"> Trendove prati i Prostoria, koja je od početka proizvodnje povećala asortiman na 50-tak proizvoda. Svi se konstantno pobolj&scaron;avaju primjenom novih tehnika i nadograđuju novima. Njihovi proizvodi mogu se naći u preko 250 salona namje&scaron;taja s najboljim brendovima diljem svijeta, prisutni su na trži&scaron;tu Europe, Amerike, Australije, Južne Afrike, Srednjeg i Dalekog Istoka te Oceanije. &quot;Trenutno su nam pet najvećih trži&scaron;ta Belgija, Francuska, Njemačka, Austrija i Australija te brojimo oko 350 aktivnih kupaca u svijetu. U 2015. prihodi od prodaje iznose preko 45 milijuna kuna, &scaron;to je rast veći od 40 posto u odnosu na pro&scaron;lu godinu, dok samo u izvozu bilježimo rast veći od 110 posto&quot;, kažu iz Prostorie. Za ovu godinu predviđamo rast od 40-50 posto, najvi&scaron;e u izvozu i projektima&quot;, otkrili su nam iz Prostorie.</p> <p style="text-align: justify;"> Slično je i u Dizz conceptu, koji se ove godine okreće izvozu. &quot;Treba biti strpljiv, ali uporan i dosljedan. Izlažemo na sajmovima, ove godine smo već bili na sajmu u K&ouml;lnu, za koji dan spremamo se za Stockholm. Na&scaron;a kuhinja u&scaron;la je u selekciju za nagradu &quot;Green product Award&quot;, pa smo pozvani da ju u okviru sajma prezentiramo. Kada bismo imali vi&scaron;e podr&scaron;ke od institucija koje podupiru internacionalizaciju proizvodnje, gotovo smo sigurni da bismo Hrvatskoj donijeli jo&scaron; koju nagradu ili odličje&quot;, poručuju iz Dizz concepta.</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Hrvatska se može pozicionirati na drukčije mjesto od sada&scaron;njeg, postati zemlja iz koje se izvozi vrhunski dizajnirani namje&scaron;taj, a ne sirovina. Za to ne treba puno mudrosti. Treba samo uposliti mlade, ali i one s iskustvom i pričekati godinu ili dvije. Kreativci su u svemu i mi ih u ERI gledamo s posebnim respektom, od njih uostalom sve i počinje&quot;, poručuje Borna Matković, kreativni direktor ERA-e.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja