<p style="text-align: justify;">
Hrvatski dizajnerski namještaj osvaja inozemna tržišta i prestižne nagrade, a stalnim inovacijama unapređuje ponudu i podiže svijest o hrvatskim brendovima. Dizz concept, Prostoria i ERA grupa konstantnim ulaganjima i ljubavlju prema poslu dokazuju kako je uspjeh moguć. ERA grupa iz Vinkovaca vlasnik je i utemeljitelj Standarda i eko markice "ERA eco label". Kako kaže Drago Veselčić, direktor Era grupe, ona jamči da je proizvod izrađen od prirodnih materijala ili pak onih koji se mogu reciklirati. </p>
<p style="text-align: justify;">
"Svjesni da mi, hrvatski proizvođači namještaja, možemo konkurirati kvalitetom i tradicijom njegove izrade, što je posljednjih godina potvrđeno i dizajnom, odabrali smo logično - proizvod visoke dodane vrijednosti koji ima sadržanu komponentu eko dizajna. Eko oznaka nas diferencira od ostalih, koji nisu dostigli stupanj visoke ekološke i etičke osviještenosti te našoj ciljanoj skupini govori iskreno i argumentirano o vrijednostima kojih se držimo dok izrađujemo namještaj", objašnjava Veselčić. Razmišljali su, kaže, izvan zadanih okvira, dodali etičku komponentu i uobličili hrvatski standard.</p>
<p style="text-align: justify;">
Trendove prati i Prostoria, koja je od početka proizvodnje povećala asortiman na 50-tak proizvoda. Svi se konstantno poboljšavaju primjenom novih tehnika i nadograđuju novima. Njihovi proizvodi mogu se naći u preko 250 salona namještaja s najboljim brendovima diljem svijeta, prisutni su na tržištu Europe, Amerike, Australije, Južne Afrike, Srednjeg i Dalekog Istoka te Oceanije. "Trenutno su nam pet najvećih tržišta Belgija, Francuska, Njemačka, Austrija i Australija te brojimo oko 350 aktivnih kupaca u svijetu. U 2015. prihodi od prodaje iznose preko 45 milijuna kuna, što je rast veći od 40 posto u odnosu na prošlu godinu, dok samo u izvozu bilježimo rast veći od 110 posto", kažu iz Prostorie. Za ovu godinu predviđamo rast od 40-50 posto, najviše u izvozu i projektima", otkrili su nam iz Prostorie.</p>
<p style="text-align: justify;">
Slično je i u Dizz conceptu, koji se ove godine okreće izvozu. "Treba biti strpljiv, ali uporan i dosljedan. Izlažemo na sajmovima, ove godine smo već bili na sajmu u Kölnu, za koji dan spremamo se za Stockholm. Naša kuhinja ušla je u selekciju za nagradu "Green product Award", pa smo pozvani da ju u okviru sajma prezentiramo. Kada bismo imali više podrške od institucija koje podupiru internacionalizaciju proizvodnje, gotovo smo sigurni da bismo Hrvatskoj donijeli još koju nagradu ili odličje", poručuju iz Dizz concepta.</p>
<p style="text-align: justify;">
"Hrvatska se može pozicionirati na drukčije mjesto od sadašnjeg, postati zemlja iz koje se izvozi vrhunski dizajnirani namještaj, a ne sirovina. Za to ne treba puno mudrosti. Treba samo uposliti mlade, ali i one s iskustvom i pričekati godinu ili dvije. Kreativci su u svemu i mi ih u ERI gledamo s posebnim respektom, od njih uostalom sve i počinje", poručuje Borna Matković, kreativni direktor ERA-e.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja