Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

U 3. MAJ-u porinut tanker za španjolskog naručitelja

<p style="text-align: justify;"> U Brodogradili&scaron;tu 3. MAJ u petak je porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija Panagia Thalassini, nosivosti 51.000 tona, koji se u tom brodogradili&scaron;tu gradi za &scaron;panjolsku tvrtku Marflet Marine.</p> <p style="text-align: justify;"> To je prvo ovogodi&scaron;nje porinuće u riječkom brodogradili&scaron;tu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za &scaron;panjolskog naručitelja. Dugačak je 183 metra, &scaron;irine 32 metra, visina mu je 17 metara, a plovit će pod ciparskom zastavom.</p> <p style="text-align: justify;"> Tanker se gradi&nbsp; kao novogradnja 722, pod nadzorom klasifikacijskog dru&scaron;tva Lloyd registar, a kobilica je položena potkraj travnja 2015. godine. Kuma broda je konstruktorica i projektantica u 3. MAJ-u Ana Ti&scaron;lerić, a vrijednost mu je poslovna tajna.&nbsp;&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Direktor Brodogradili&scaron;ta 3. MAJ Domagoj Klarić rekao je da je to brodogradili&scaron;te odlučno zadržati i vratiti naručitelje, koji žele svoje brodove graditi u 3. maju te da se to sada i potvrđuje.</p> <p style="text-align: justify;"> Direktor korporativnih komunikacija Uljanik grupe Hrvoje Markulinčić izjavio je da se 3. MAJ &quot;vraća u ritam&quot; te da slijedi porinuće drugoga broda iz serije, zatim tankera za prijevoz asfalta za &scaron;vedsku kompaniju, a potom jo&scaron; dvaju brodova za naručitelja iz Kanade.</p> <p style="text-align: justify;"> Lijepo je vidjeti da 3. MAJ ulazi u ritam rada i porinuća i u ono &scaron;to je najvažnije - dugoročnu održivost, rekao je Markulinčić. Dodao je da je vlasnicima tvrtke Marflet Marine iz &Scaron;panjolske ovo treći dolazak u Hrvatsku i potvrda da je riječ o brodovlasnicima koji traže ciljanu kvalitetu, a ne veliku serijsku proizvodnju.</p> <p style="text-align: justify;"> Na upit o isplativosti, Markulinčić je rekao da se klasična brodogradnja samo jednostavnih brodova ne isplati, ali da Uljanik grupa ima knjigu narudžbi u kojoj kombinira visoko složene i ne&scaron;to jednostavnije brodove, na kojima odmara resurse. U kombinaciji se brodogradnja definitivno isplati i može biti generator gospodarstva cijele Hrvatske, ocijenio je.</p> <p style="text-align: justify;"> Na upit hoće li Uljanik grupa 2016. zavr&scaron;iti s dobitkom, rekao je da je poslovanje definitivno stabilno i pozitivno, a na upit u vezi s jamstvima rekao da ne postoje problemi, da brodogradili&scaron;te ima svoj ritam i da je knjiga narudžbi stabilna.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja