<p style="text-align: justify;">
S obzirom na pozitivne i optimistične informacije ruskih i hrvatskih turističkih partnera, postoji nada da bi se ove godine mogao promijeniti negativni trend kretanja turističkog prometa s ruskog tržišta, izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u priopćenju o poslovnoj radionici održanoj u Moskvi.</p>
<p style="text-align: justify;">
Organiziranjem poslovne radionice u Moskvi službeno je počela ovogodišnja sezona promocije Hrvatske kao turističke destinacije u Ruskoj Federaciji. S obzirom da je radionica privukla rekordan broj od 50 hrvatskih turističkih tvrtki i stotinjak ruskih partnera, uglavnom touroperatora i agencija, optimizam za ovu godinu s tog tržišta se i dodatno pojačava.</p>
<p style="text-align: justify;">
Prije radionice održana je i velika konferencija za novinare koja je okupila 70-ak predstavnika ruskih medija pred kojima je direktor predstavništva HTZ-a predstavio lanjske rezultate hrvatskog turizma, planove aktivnosti za ovu godinu te novi krovni komunikacijski koncept "Hrvatska, puna života", kao i novu stranicu na ruskoj društvenoj mreži Vkontaktah.</p>
<p style="text-align: justify;">
Iz Rusije se u zadnjih par godina bilježi negativan turistički trend, dolasci i noćenja 'padaju', što je u početku bilo pod utjecajem novog viznog režima za tu zemlju s obzirom na ulazak Hrvatske u EU, a kasnije zbog pada vrijednosti rublje te drugih ekonomsko-političkih prilika koje su općenito utjecale na smanjenje putovanja Rusa u inozemstvo.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Hina)</p>
Priopćenja