Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Počela intenzivna promocija hrvatskog turizma

<p style="text-align: justify;"> Nastupima na turističkim sajmovima u Utrechtu i Beču sredinom siječnja te online i TV kampanjama na stranim trži&scaron;tima, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je ovogodi&scaron;nju sezonu intenzivne promocije hrvatskog turizma, koja će potrajati do travnja i u koju će ove godine biti uloženo ukupno 64 milijuna kuna.</p> <p style="text-align: justify;"> Iako je zbog smanjenja ukupnog proračuna HTZ-a za ovu godinu i proračun za promociju od 64 milijuna kuna za 15 posto manji nego lani, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić smatra da će procjene i definirana strategija ogla&scaron;avanja osigurati dobre učinke svih aktivnosti koje će provoditi tijekom cijele godine.</p> <p style="text-align: justify;"> HTZ je s promotivnim kampanjama za ovu godinu krenula jo&scaron; 26. prosinca pro&scaron;le godine na trži&scaron;tima koja imaju navike ranijeg bukiranja - Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, &Scaron;vedska, Norve&scaron;ka, Nizozemska, Belgija i &Scaron;vicarska - pri čemu na svima koristi poruku &quot;Winter is great for thinking about spring&quot; (Zima je odlična za razmi&scaron;ljanje o proljeću).</p> <p style="text-align: justify;"> Trenutna kampanja trajat će do kraja siječnja na navedenim trži&scaron;tima, a krajem veljače i početkom ožujka kreću i tzv. PPS kampanje za promociju pred i posezone, i to na trži&scaron;tima koja imaju jak potencijal i navike putovanja u predsezoni, kao &scaron;to su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, &Scaron;vedska, Norve&scaron;ka, &Scaron;vicarska i Slovenija. Krajem ožujka i početkom travnja kreće kampanja na svim trži&scaron;tima te se, uz navedene, u to uključuju i trži&scaron;ta SAD-a, &Scaron;panjolske, Japana, Irske, Če&scaron;ke, Mađarske, Slovačke, Rusije te Ukrajine.</p> <p style="text-align: justify;"> Važan dio promocije odrađuje se i na međunarodnim turističkim sajmovima, za koje od ukupnog proračuna za promociju HTZ ove godine planira 14,6 milijuna kuna, i to za nastupe na ukupno 26 sajmova. To je jedan sajam vi&scaron;e nego lani, ali su tro&scaron;kovi manji za otprilike 700 tisuća kuna. Najvi&scaron;e sajmova, devet, je upravo u siječnju, u veljači ih je sedam, u ožujku pet, u travnju dva, nakon čega tek u listopadu slijedi jedan i jo&scaron; dva u studenom.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja