<p style="text-align: justify;">
Ulaskom Hrvatske u EU registrirano je 20.000 novih malih proizvođača jakih alkoholnih pića, iznosi Hrvatska gospodarska komora (HGK), ocjenjujući kako je jedan od alata za jačanje konkurentnosti tog sektora zaštita zemljopisnog podrijetla naziva proizvoda.</p>
<p style="text-align: justify;">
Intenziviranje proizvodnje i poticanje izvoza voćnih rakija, kako navode, dovelo je do ostvarenja deviznog priljeva u prvih devet mjeseci 2015. od 4,68 milijuna američkih dolara, u odnosu na uvoz u vrijednosti 2,6 milijuna dolara, što čini pozitivnu razliku od 2,06 milijuna dolara.</p>
<p style="text-align: justify;">
"Jedan od alata za jačanje konkurentnosti sektora proizvodnje jakih alkoholnih pića, što uključuje i voćne rakije, upravo je zaštita zemljopisnog podrijetla naziva proizvoda. Uz postojeće zaštićene proizvode na razini EU – Hrvatska loza, Hrvatska stara šljivovica, Slavonska šljivovica, Hrvatski pelinkovac, Zadarski maraschino i Hrvatska travarica, postoji prostor za proširenje zaštite zemljopisnog podrijetla jakih alkoholnih pića. Naši aduti su tradicija i autentičnost proizvoda", zaključila je pomoćnica direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Žaklina Jurišić.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja