Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Zbog originalnih ambalaža sve zanimljiviji europskom tržištu

<p style="text-align: justify;"> &#39;Za sada surađujemo s otprilike 850 ugostiteljskih objekata u RH i dva inozemna partnera za distribuciju. Cilj nam je napraviti proizvod koji će biti jednostavan za pripremu i neće zauzimati puno prostora. Vjerujem da smo u tome dosta uspje&scaron;ni, jer surađujemo s puno ugostiteljskih objekata kako u Zagrebu, tako i u Hrvatskoj. Na&scaron;i su korisnici zadovoljni proizvodima &scaron;to se dokazuje time &scaron;to opstajemo već dulji niz godina&#39;, istaknuo je Igor Kutil, vlasnik tvornice Kutil, koja je zbog zanimljive ambalaže sve interesantnija i europskim zemljama.</p> <p style="text-align: justify;"> &#39;Trenutno za područje grada Zagreba imamo vlastitu komercijalu koja prodaju robu i dogovara suradnju s ugostiteljskim objektima, a za ostale dijelove Hrvatske pokrivamo suradnjom s distributerima. Imali smo probne poku&scaron;aje izvoza za Rumunjsku, a vjerojatno ćemo uskoro krenuti s izvozom u Slovačku. S druge strane, ciljano trži&scaron;te vi&scaron;e bi nam bilo Austriji i Njemačka u kojima trenutačno tražimo partnere za distribuciju. Riječ je o europskim trži&scaron;tima koja vole inovativne i kvalitetne proizvode&#39;, zaključuje vlasnik.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja