Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Prioritet Đure Đakovića pozicioniranje na međunarodnom tržištu

<p style="text-align: justify;"> Domaće je trži&scaron;te odavno premaleno za Đuro Đaković, ali u prethodnim se godinama u konkretnom povećanju izvoza nije mnogo napravilo. Do prije dvije godine od ukupnih prihoda kompanije svega je &scaron;est posto otpadalo na izvoz, a sada je samo u odnosu na pro&scaron;lu godinu povećan za 54 posto i trenutačno iznosi oko 37 posto ukupnog prihoda, i to u prvoj godini planskog pozicioniranja. I na tome ne stajemo, istaknuo je predsjednik Uprave Tomislav Mazal.</p> <p style="text-align: justify;"> Pozitivni pomaci vidljivi su ponajprije u proizvodnji vagona, gdje smo s na&scaron;im visokokvalitetnim proizvodima uspjeli ući na trži&scaron;te EU, na kojem dobro surađujemo s najvećim operaterima, a konkretno izvozimo na trži&scaron;ta Francuske i Njemačke. Valja naglasiti i da već sada u tom segmentu imamo relativno zadovoljavajuću popunjenost kapaciteta za sljedeću godinu, &scaron;to je znatna promjena u odnosu na prethodne dvije godine.</p> <p style="text-align: justify;"> Velike pomake očekujemo i na području proizvodnje opreme za pogone u energetici, petrokemiji i cementnoj industriji, kao i u inženjeringu i vođenju velikih projekata u tim područjima.</p> <p style="text-align: justify;"> Đuro Đaković najvi&scaron;e je prepoznat u obrambenoj industriji i na&scaron; je cilj da i u budućnosti to tako ostane. Iako je riječ o industriji koja je iznimno profitabilna, ona je i veoma ciklična, odnosno ne osigurava stalan priljev sredstava, &scaron;to otežava srednjoročno i dugoročno planiranje i strate&scaron;ko usmjeravanje kompanije. Stoga nam je važno ojačati druga poslovna područja kako bismo smanjili financijsku ovisnost kompanije o jednoj proizvodnoj grani koja je izrazito periodična, čime ćemo smanjiti rizike poslovanja te tako osigurati stabilniji rast u budućnosti.</p> <p style="text-align: justify;"> (Liderpress)</p>

Priopćenja