<p style="text-align: justify;">
Luksuzni satovi, čija je prodaja godinama odolijevala krizi, od srpnja bilježe konstantan pad prodaje. Na godišnjoj razini pad iznosi 3,3 posto, međutim, uspoređujući posljednjih par mjeseci pad je znatno veći u odnosu na isto razdoblje 2014. (8 posto u listopadu i 5,6 posto u studenome).</p>
<p style="text-align: justify;">
Najveći pad zabilježen je u Hong Kongu, koji je do sada predstavljao jedno od najvećih tržišta obzirom da su carine na luksuzne proizvode na tom području bile niže nego u ostatku Kine te je postojao izražen fenomen "krijumčarenja" takvih satova u ostatak Kine. S obzirom na veće kontrole od strane kineskih vlasti, takva praksa jenjava.</p>
<p style="text-align: justify;">
Od ostalih velikih tržišta (SAD, Kina, Italija i Japan) jedino su u Italiji zabilježeni pozitivni rezultati. Kao posljedica pada prodaje zabilježen je velik porast nezaposlenosti u industriji satova te je ova stopa (8,6 posto) druga na švicarskom tržištu rada odmah iza ugostiteljstva (9,9 posto).</p>
Priopćenja