<p style="text-align: justify;">
Izaslanstvo 27 turističkih predstavnika iz zemalja arapskog svijeta završilo je sedmodnevno studijsko putovanje po Hrvatskoj, čiji bi posjet trebao potaknuti veći dolazak turista iz zemalja s Arapskog poluotoka. Riječ je o turistima koji troše više od europskih, no njihov je udio u ukupnom hrvatskom turizmu za sada – vrlo malen.</p>
<p style="text-align: justify;">
Nakon Zagreba, Rijeke, Opatije i Rovinja, Dubrovnik je posljednji grad koji su posjetili predstavnici najvećih turističkih agencija iz Saudijske Arabije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Bahreina, Sudana i Kuvajta.</p>
<p style="text-align: justify;">
Hrvatska je za njih potpuno nepoznata turistička destinacija. Prekrasno je, ali u našim zemljama nitko ništa nije čuo o Hrvatskoj, nema reklama ni za gradove ni za otoke, kažu. Stoga nije čudno što je u Hrvatsku u deset mjeseci ove godine iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Kuvajta došlo samo tri tisuće turista. Nakon ovog posjeta brojke bi trebale porasti.</p>
<p style="text-align: justify;">
Za ovakve goste treba se boriti, jer na odmor obično putuju s više članova obitelji i troše više od europskih turista.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja