<p>
Najveća online trgovina na svijetu Amazon zainteresirana je za prodaju hrvatske Kishe. Riječ je o pametnom kišobranu koji je razvio istoimeni startup iz Rijeke, a koji se proizvodi u pogonu najvećeg domaćeg proizvođača kišobrana, tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića.</p>
<p>
Kisha je unazad pola godine osvanula u niz zapadnih medija poput Forbesa, Wireda, Daily Maila i Adweeka, a prvu seriju od tisuću komada hrvatski startup rasprodao je u manje od tri mjeseca.</p>
<p>
"Svaki biznis ih ima i najčešće iznose između tri i pet posto, a ako želite imati zadovoljne kupce, ne samo da te greške morate smanjiti, već trebate imati spreman i dobar odgovor na takve situacije kako bi vam korisnici bili zadovoljni", kaže Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe. Dodaje da su zbog toga oprezni te planiraju idućih šest mjeseci raditi na pripremama za takav korak. "Znači li to da ćemo za šest mjeseci biti na Amazonu, ne mogu sa sigurnošću reći, ali ključno nam je dobro korisničko iskustvo, dok se za interes za prodajom našeg proizvoda ne pribojavamo jer dolazi sa svih strana", kaže Čandrlić.</p>
<p>
Uz Amazon, kontaktirali su ih još europski Gilt i The Next Weba, a u pregovorima su sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan.</p>
<p>
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja