Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Tri četvrtine kupaca u Srbiji bi izabralo domaće proizvode

<p style="text-align: justify;"> Analiza odnosa potro&scaron;ača prema kupnji domaćih proizvoda, njihovoj kvaliteti i informiranosti kupaca koju je provela udruga Moja Srbija, nedavno je pokazala da se skoro polovica ispitanika (49%)&nbsp; trudi kupiti domaći proizvod, dok trećina kupaca kupuje domaći proizvod samo kad je on jeftiniji i kvalitetniji od uvoznog. Oko 20% uopće ne vodi računa o podrijetlu proizvoda (domaće &ndash; strano). Istraživanje je pokazalo i da 37,2% potro&scaron;ača zna &scaron;to je to &bdquo;domaći proizvod&ldquo;, dok 38,5% od ukupno anketiranih taj proizvod vezuje za vlasničku strukturu tvrtke koja ga proizvodi. Vi&scaron;e od tri četvrtine anketiranih (76,1%) u Srbiji če&scaron;će bi se opredjeljivalo za domaće proizvode ukoliko bi postojala vidna oznaka o zemlji podrijetla&nbsp; - &nbsp;pokazalo je ovo istraživanje.</p>

Priopćenja