Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

HTZ u Londonu predstavio novi koncept turističke promocije

<p style="text-align: justify;"> Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana trži&scaron;ta koji uz slogan &quot;Croatia, Full of life&quot; (Hrvatska, puna života) i raznolike prateće aktivnosti poručuje da je Hrvatska &#39;energična mediteranska destinacija koja nudi izniman broj različitih životnih stilova&#39;.</p> <p style="text-align: justify;"> Predstavljanju je uz ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića, prisustvovao i premijer Zoran Milanović koji je tom prigodom govorio o važnosti turizma za Hrvatsku i britanskog trži&scaron;ta.</p> <p style="text-align: justify;"> Sve uzvanike je premijer Milanović podsjetio i da je Hrvatska na malom prostoru puna različitosti i &quot; full&#39; povijesnih događaja. S obzirom da se radi o potpuno novoj komunikacijsko-marketin&scaron;koj platformi i novom smjeru promocije te zbog želje da to &scaron;to jače međunarodno &#39;odjekne&#39; HTZ je za lansiranje koncepta odabrao London pozvav&scaron;i 100-ak predstavnika vodećih britanskih medija na &#39;event&#39; na unajmljeni brod na Temzi istočno od Tower Bridgea. Uz brod je bio postavljen i za tu priliku posebno izrađen umjetni otok s elementima hrvatske prirodne i kulturne ba&scaron;tine koji su uzvanici mogli i obići u manjim grupama.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja