<p style="text-align: justify;">
Brazilska federalna vlada je prošli tjedan objavila da, u cilju poticanja sudjelovanja stranih tvrtki u drugoj fazi brazilskog Programa investiranja u infrastrukturu, ukida obvezu natjecanja stranih tvrtki isključivo u skupinama na čelu s domaćim brazilskim tvrtkama, kako je bio slučaj u prvoj fazi koja je bila više-manje zatvorena za strane tvrtke. Također se ukida odredba kojom se daje prednost domaćim tvrtkama u slučaju izjednačenog rezultata javnog natjecanja.</p>
<p style="text-align: justify;">
Program investiranja u infrastrukturu, tzv. PIL, pokrenut je u kolovozu 2012. godine, a uključuje niz projekata koji bi trebali doprinijeti razvoju modernog i učinkovitog prometnog sustava što je velika boljka Brazila, a obuhvaća cestovnu i željezničku mrežu, te morske i zračne luke.</p>
<p style="text-align: justify;">
Brazilska Vlada je, također 2012. godine, najavila niz konkretnih mjera za sektor luka koje uključuje ulaganja u vrijednosti od preko 27 milijardi USD za sljedećih pet godina. Cilj je proširiti i modernizirati brazilsku lučku infrastrukturu kroz strateška partnerstva s privatnim sektorom kroz tri glavne smjernice: ukinuti ulazne prepreke; program zakupa luka i ukidanje ograničenja privatnim terminalima; i povećanje volumena brodova na najnižoj cijeni.</p>
<p style="text-align: justify;">
Više informacija dostupno je na: <a href="http://www.logisticsbrazil.gov.br/ports2">http://www.logisticsbrazil.gov.br/ports2</a>.</p>
Priopćenja