Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Konferencija počasnih konzula Republike Hrvatske - prezentacija hrvatskih tvrtki

<p style="text-align: justify;"> Ministarstvo vanjskih i europskih poslova je 25. i 26. svibnja 2015. godine u Zagrebu organiziralo 2. konferenciju hrvatskih počasnih konzula. Uz sudjelovanje oko 40 počasnih konzula RH iz svih dijelova svijeta, glavna tema konferencije bila je jačanje aktivnosti počasnih konzula u promociji hrvatskog izvoza i privlačenju stranih investicija.</p> <p style="text-align: justify;"> Tijekom dvodnevnog boravka u RH počasni konzuli su se susreli s najvi&scaron;im državnim dužnosnicima, uključujući prvu potpredsjednicu VRH i mvep Vesnu Pusić i zamjenika mvep Jo&scaron;ka Klisovića, kao i s predstavnicima relevantnih gospodarskih institucija i poslovnih udruženja. Konzuli su prvog dana konferencije, 25. svibnja 2015. Godine, sudjelovali na investicijskoj konferenciji Vlade RH. Istog je dana u suradnji s HGK i HUP za počasne konzule organiziran prijem na kojemu se ostvario izravan kontakt sa čelnicima 50-tak vodećih hrvatskih izvoznika.</p> <p style="text-align: justify;"> Drugog dana konferencije počasnim su se konzulima <a href="https://mvep.gov.hr/hr/mediji/priopcenja/mvep-pusic-pocasnim-konzulima-od-15-prioriteta-europske-energetske-politike-pet-je-u-hrvatskoj,24317.html">obratili pppVRH Pusić</a> i zmvep Klisović. Predstavljene su im poslovne aktivnosti nekih od najuspje&scaron;nijih hrvatskih izvoznika. Tako su svoje prezentacije održali predstavnici tvrtki AD Plastik, Altpro, Genera, IN2, Podravka, Rimac automobili i Same Deutz-Fahr, nakon čega su počasni konzuli imali priliku neformalno razgovarati s njima, za &scaron;to su te pokazali velik interes.</p> <p style="text-align: justify;"> Predstavnici Hrvatske turističke zajednice predstavili su turističke potencijale Republike Hrvatske, a prezentiran je i Strate&scaron;ki marketin&scaron;ki plan hrvatskog turizma 2014. - 2020., kao jedan od ključnih dokumenata kojim je definiran nacionalni turistički marketing Hrvatske, koji se temelji na Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine te predstavlja okvir i temelj za sve nadolazeće operativne planove u godinama koje slijede.&nbsp;</p>

Priopćenja