<p style="text-align: justify;">
U Beogradu je 31. ožujka 2015. godine održan sastanak Hrvatskog poslovnog kluba (HPK), na kojem je generalna direktorica istraživačke kuće GfK Beograd Marijana Agic Molnar održala predavanje na temu „Istine i predrasude o kupcu u Srbiji“. Kao temelj za usporedbu korištena je Republika Hrvatska čije maloprodajno tržište predavačica svrstava u „razvijena srednjeeuropska“. Predavanje je izazvalo veliko zanimanje među članovima Kluba. Sastanku HPK nazočio je veleposlanik RH u Srbiji Gordan Markotić. </p>
<p style="text-align: justify;">
HPK je osnovan 13. siječnja 2006. godine na poticaj predstavništva Hrvatske gospodarske komore u Srbiji. Sastanci Kluba realiziraju se kroz neformalna mjesečna druženja članova. Cilj Kluba je razmjena informacija, iskustava i ideja među gospodarskim subjekatima koji djeluju u Republici Srbiji te razvoj ekonomske suradnje između Republike Hrvatske i Republike Srbije, naročito putem poticanja trgovine i investicija.</p>
Priopćenja