<p style="text-align: justify;">
Ljubljansko Žito, koje želi kupiti hrvatska Podravka, u 2014. je imalo 113,7 milijuna EUR prihoda od prodaje i 3 milijuna EUR dobiti, što je za 32% više od planirane, objavila je u četvrtak najveća slovenska pekarsko-konditorska skupina. Žito na domaćem tržištu ostvari 81 % prihoda, a lani je izvoz povećan za 18,6%, a dobit je veća za 32% od planirane, što je najbolji poslovni rezultat skupine u zadnjih nekoliko godina, kazao je direktor Žita Janez Bojc.</p>
<p style="text-align: justify;">
Uspjeh je po njegovim riječima tim veći što je Žito već od lani u postupku prodaje većinskog državnog udjela. Postupak analize prispjelih ponuda uskoro bi morao biti završen, a prema navodima medija najveći interes za kupnju 51,55% dionica Žita pokazuje Podravka koja je navodno spremna ponuditi skoro 60 milijuna EUR za cijelu tvrtku. U uži izbor za kupnju ušli su još slovenska tvrtka Don-Don i francuski investicijski fond Ardian. Paralelno s prodajom Žita odvija se i s njime povezani proces prodaje Mercatorove "Pekarne Grosuplje", gdje se Žito pojavljuje kao potencijalni kupac. U Mercatoru navode da će proces prodaje vjerojatno biti završen u drugom tromjesečju ove godine.</p>
<p style="text-align: justify;">
Izvor: Seebiz.eu</p>
<p style="text-align: justify;">
<a href="http://www.seebiz.eu/zito-dobit-u-2014-skocila-32/ar-107307/" target="_blank">http://www.seebiz.eu/zito-dobit-u-2014-skocila-32/ar-107307/</a></p>
Priopćenja