<p style="text-align: justify;">
<br />
Glavni ravnatelj Češke izvozne banke službeno je demantirao vijest o mogućnosti oživljavanja oznake „Made in Czechoslovakia“ kao odrednice podrijetla proizvoda. Riječ je o marketinškom triku dogovorenom nakon sklapanja ugovora između Češke izvozne banke i slovačke Eximbanke o zajedničkoj potpori velikim projektima u inozemstvu, poput izgradnje elektrana ili željezničke infrastrukture, koji impliciraju brojne podugovore. Primjerice, češka strana bi isporučivala generatore, slovačka kotlove, a oba bi proizvoda u inozemstvo bila isporučivana zajedno. Obje strane će također razmjenjivati informacije o natječajima u kojima bi takvo povezivanje bilo moguće i poželjno. Slični bi projekti mogli polučiti rezultat na tržištima poput južnoameričkog, sjevernoafričkog, indijskog ili vijetnamskog, gdje još uvijek postoji nostalgija za čehoslovačkim proizvodima poput traktora Zetor, motocikala Jawa i ostalih.</p>
Priopćenja