Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Najvažnija izvozna tržišta Njemačke u 2014.

<p class="s8" style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-align: justify;"> <span class="bumpedfont15">Ključ iznimnog uspjeha njemačkih tvrtki na inozemnim trži&scaron;tima je u kontinuiranom tehnolo&scaron;kom razvoju i prilagodbi proizvoda stalnim trži&scaron;nim mijenama. Srednje velike kompanije su u tom procesu vrlo uspje&scaron;ne zahvaljujući visokom stupnju kreativnosti. Povijesno važna izvozna trži&scaron;ta za Njemačku, poput onih europskih zemalja, ostaju i nadalje važna odredi&scaron;ta za izvoz njemačkih roba i usluga, ali kontinuirani rast izvoza moguć je jedino uz iskorak na nova trži&scaron;ta. Pri tome izvoznicima stoje na raspolaganju različite poticajne mjere koje imaju za cilj olak&scaron;ati ulazak na nova trži&scaron;ta. </span></p> <p class="s8" style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-align: justify;"> <span class="bumpedfont15">Ukupni izvoz roba u 2013. godini iznosio 1.093,8 milijardi EUR-a, te je bio za 0,2% manji u odnosu na prethodnu godinu. Pad izvoza u eurozonu iznosio je 1,2%. Prema vrlo pažljivo definiranim kriterijima, kao nova strate&scaron;ka izvozna trži&scaron;ta u 2014. godini odabrana su: Kina, Gana, Indonezija, Kolumbija,Republika Koreja, Velika Britanija. </span></p>

Priopćenja