<p class="s8" style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-align: justify;">
<span class="bumpedfont15">Ključ iznimnog uspjeha njemačkih tvrtki na inozemnim tržištima je u kontinuiranom tehnološkom razvoju i prilagodbi proizvoda stalnim tržišnim mijenama. Srednje velike kompanije su u tom procesu vrlo uspješne zahvaljujući visokom stupnju kreativnosti. Povijesno važna izvozna tržišta za Njemačku, poput onih europskih zemalja, ostaju i nadalje važna odredišta za izvoz njemačkih roba i usluga, ali kontinuirani rast izvoza moguć je jedino uz iskorak na nova tržišta. Pri tome izvoznicima stoje na raspolaganju različite poticajne mjere koje imaju za cilj olakšati ulazak na nova tržišta. </span></p>
<p class="s8" style="margin: 0cm 0cm 0pt; text-align: justify;">
<span class="bumpedfont15">Ukupni izvoz roba u 2013. godini iznosio 1.093,8 milijardi EUR-a, te je bio za 0,2% manji u odnosu na prethodnu godinu. Pad izvoza u eurozonu iznosio je 1,2%. Prema vrlo pažljivo definiranim kriterijima, kao nova strateška izvozna tržišta u 2014. godini odabrana su: Kina, Gana, Indonezija, Kolumbija,Republika Koreja, Velika Britanija. </span></p>
Priopćenja