Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Irska predstavila novu trogodišnju strategiju turizma

<p style="text-align: justify;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Tourism Ireland, državna agencija odgovorna za promidžbu Irske kao turističke destinacije u svijetu, lansirala je novu trogodi&scaron;nju strategiju s ciljem porasta broja posjetitelja u Irsku iz Njemačke i Francuske na 1,1 milijun do 2016., od čega bi, računa se, gospodarstvo Irske prihodovalo dodatnih 602 milijuna eura. Tourism Ireland iznosi da je 2013. bila rekordnom u odnosu na broj turista iz Njemačke (kao trećeg turističkog trži&scaron;ta Irske) i Francuske (kao četvrtog turističkog trži&scaron;ta Irske).</p> <p style="text-align: justify;"> Strategijom se specifično cilja na tri vrste za Irsku potencijalnih turista: (i) turisti zainteresirani za kulturu i povijest (culturally curious), (ii) turisti zainteresirani za uživanje u prirodnim ljepotama (great escapers), te (iii) turisti zainteresirani za uživanje u jedinstvenim lokacijama zajedno s grupom prijatelja (social energisers). Cilj strategije je istraživanje i bolje razumijevanje potreba i motivacija tri spomenute prioritetne grupe, te na osnovi toga razvijanja novih ciljanih programa i produkata za njih.</p>

Priopćenja