U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i uz potporu Veleposlanstva RH u Austriji, na poznatom beckom trgu Am Hof u razdoblju od 21. – 24.rujna 2017. održana je promotivno-prodajna prezentacija vrhunskih hrvatskih vina i delicija pod jedinstvenim brandom „Vina Croatia – vina mosaica“. Cilj ove manifestacije nije samo pozicioniranje hrvatskih vinara na vrlo zahtjevnom austrijskom tržištu vec i cjelokupno jacanje imidža Hrvatske kao jedne od Austrijancima najomiljenije turisticke destinacije.
Višednevno dogadanje u Becu zapocelo je iznimno dobro posjecenom konferencijom za tisak koju su u cetvrtak, 21. rujna zajednicki u prostorima Veleposlanstva Republike Hrvatske u Becu organizirali HGK i Veleposlanstvo, te nastavljeno strucno vodenim kušanjem vina za vinske strucnjake narednog dana. U subotu, 23. rujna hrvatska vina i gastro delicije imali su priliku kušati i predstavnici diplomatskog zbora u Becu. Beckoj publici, koja je pokazala iznimno zanimanje za ovo dogadanje predstavili su se sa svojim proizvodima Badel 1862, Degrassi, Dvanajšcak Kozol, Feravino, Ilocki podrumi, Kozlovic, Krauthaker, Kutjevo, PP Orahovica, Zigante, Zlatan otok, PZ Vrbnik, Delikroat i Aura Delikatessen.
""Da su Austrijanci vrsni poznavaoci vina poznata je cinjenica, tim više je ovaj izazov bio veci. Naši vinari zaslužuju vjetar u leda, a sjedinjenost pod istim brendom olakšava probitak na ovako zahtjevna tržišta, zbog toga smo i osmislili brend Vina croatia - vina mosaica pod kojim okupljamo domace vinare i pomažemo im u zajednickom nastupu na vanjskim tržištima. Cilj brenda je osvojiti nova tržišta te uciniti Vina croatia-vina mosaica ucinkovitim amabasadorima novog nacionalnog vinskog identiteta"", rekao je predsjednik HGK Luka Burilovic, dodavši kako je Austrija važno tržište jer nam je jedno od najjacih trgovinskih partnera ali i zemlja odakle dolazi velik broj turista.
Priopćenja