Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Prezentacija hrvatskih prehrambenih proizvoda

Prezentacija hrvatskih džemova, namaza i ekstra djevicanskog ulja Prezentacija u organizaciji tvrtki „Expotrade“ i „Jantar Media“, s kojima VRH u Varšavi suraduje, održana je za manju ciljanu skupinu poslovnih ljudi iz Poljske. Svoje proizvode predstavila su dvije tvrtke iz Hrvatske, „Hermes International d.o.o.“ i „Orkula d.o.o.“ u suradnji s poljoprivrednom zadrugom "Sveti Jakov šibenik“ i šibenskom biskupijom. Tvrtka „Hermes International“ iz Turcina kraj Varaždina koja se bavi proizvodnjom i distribucijom prirodne i zdrave hrane, predstavila je paletu džemova i namaza razlicitih okusa i certificirane vrhunske kvalitete pod nazivom i prepoznatljivim brendom „Dida Boža“. Okupljenim sudionicima, „Dida Boža“ namazi i džemovi predstavljeni su kao hrvatski proizvodi, pripremani po originalnim dalmatinskim recepturama od ekološki uzgojenog voca te rucno branih plodova. Veci dio svojih proizvoda, navedena tvrtka, izvozi, najviše u SAD, zatim u više europskih zemalja, a prisutni su i na tržištu Afrike i Azije.

Prezentacija hrvatskih prehrambenih proizvoda Prezentacija u organizaciji tvrtki „Expotrade“ i „Jantar Media“, s kojima VRH u Varšavi suraduje, održana je za manju ciljanu skupinu poslovnih ljudi iz Poljske. Svoje proizvode predstavila su dvije tvrtke iz Hrvatske, „Hermes International d.o.o.“ i „Orkula d.o.o.“ u suradnji s poljoprivrednom zadrugom "Sveti Jakov šibenik“ i šibenskom biskupijom. Tvrtka „Hermes International“ iz Turcina kraj Varaždina koja se bavi proizvodnjom i distribucijom prirodne i zdrave hrane, predstavila je paletu džemova i namaza razlicitih okusa i certificirane vrhunske kvalitete pod nazivom i prepoznatljivim brendom „Dida Boža“. Okupljenim sudionicima, „Dida Boža“ namazi i džemovi predstavljeni su kao hrvatski proizvodi, pripremani po originalnim dalmatinskim recepturama od ekološki uzgojenog voca te rucno branih plodova. Veci dio svojih proizvoda, navedena tvrtka, izvozi, najviše u SAD, zatim u više europskih zemalja, a prisutni su i na tržištu Afrike i Azije. Svoj asortiman predstavila je i tvrtka „Orkula“ u suradnji s poljoprivrednom zadrugom "Sveti Jakov šibenik“ i šibenskom biskupijom. Naglasak njihovom predstavljanju bio je na cijenovnom skupljim proizvodima, ekstra djevicanskom maslinovom ulju pod nazivom „Orkula“ koje se dobiva posebnim postupkom od relativno rijetke i najcjenjenije, istoimene vrste maslina koja raste u dijelu šibenskog kraja, te na vrhunskom crnom vinu „Babic“. Uz to u ponudi su imali i djevicansko maslinovo ulje te usoljene incune. Kapacitet proizvodnje ekstra djevicanskog maslinovog ulja „Orkula“ (ovisno o vremenskim uvjetima) je oko 250 000 litara godišnje. Tijekom boravka u Poljskoj za obje hrvatske tvrtke dogovoren je sastanak s predstavnicima „MarcPola“ jednog od vecih trgovackih lanaca u Poljskoj (preko 500 trgovina diljem Poljske) na kojem su s uzorcima svojih proizvoda sudjelovali predstavnici tvrtke „Hermes International“ te tako uspješno ostvarili prvi, inicijalni kontakt za ulazak na tržište Poljske.

Priopćenja