Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Prezentaciju renomirane hrvatske vinarske kompanije "Kutjevo"

Prezentaciju renomirane hrvatske vinarske kompanije "Kutjevo" Na tragu višekratno izražene spremnosti poticanju i podršci intenzivnijeg angažmana hrvatskih tvrtki na poljskom tržištu, veleposlanstvo RH u Varšavi organiziralo je, nakon slicne takve prezentacije održane prošlog ožujka za „Agrokor-vina“, suradnji s tvrtkama „Expotrade“ i „Jantar Media“ prezentaciju renomirane hrvatske vinarske kompanije "Kutjevo", za ciljanu skupinu poslovnih ljudi, uvoznika, veletrgovaca i distributera, sve istaknutih predstavnika rastuce poljske vinske scene (iako je potrošnja vina p/c u Poljskoj deset put manja nego u Hrvatskoj te iznosi oko 3 litre na godišnjoj razini). Osnovna svrha susreta bila je, kako je u uvodu naglasio veleposlanik Del Vechio, razmijeniti poglede i iskustva vezano za mogucnosti i modalitete plasmana hrvatskih vina, osobito u kontekstu specificnosti kako proizvoda tako i tržišta te cinjenice da su hrvatska vina, bar zasad, bez obzira na intenzivne kontakte, iskazani interes i boravak u Varšavi vodecih hrvatskih vinskih kompanija, iznimno skromno zastupljena u RP.

Prezentaciju renomirane hrvatske vinarske kompanije "Kutjevo" Na tragu višekratno izražene spremnosti poticanju i podršci intenzivnijeg angažmana hrvatskih tvrtki na poljskom tržištu, veleposlanstvo RH u Varšavi organiziralo je, nakon slicne takve prezentacije održane prošlog ožujka za „Agrokor-vina“, suradnji s tvrtkama „Expotrade“ i „Jantar Media“ prezentaciju renomirane hrvatske vinarske kompanije "Kutjevo", za ciljanu skupinu poslovnih ljudi, uvoznika, veletrgovaca i distributera, sve istaknutih predstavnika rastuce poljske vinske scene (iako je potrošnja vina p/c u Poljskoj deset put manja nego u Hrvatskoj te iznosi oko 3 litre na godišnjoj razini).Osnovna svrha susreta bila je, kako je u uvodu naglasio veleposlanik Del Vechio, razmijeniti poglede i iskustva vezano za mogucnosti i modalitete plasmana hrvatskih vina, osobito u kontekstu specificnosti kako proizvoda tako i tržišta te cinjenice da su hrvatska vina, bar zasad, bez obzira na intenzivne kontakte, iskazani interes i boravak u Varšavi vodecih hrvatskih vinskih kompanija, iznimno skromno zastupljena u RP. Vrlo uspjelu prezentaciju održali su g. Josip Redo i g. Josip Vitez, zaduženi za komercijalu i marketing u „Kutjevu“, predstavivši osnovnu strategiju razvoja kompanije i politiku širenja na izvozna tržišta (napominjemo da „Kutjevo“ drži oko 40% udjela u ukupnom hrvatskom izvozu vina). Uslijedila je degustacija djela asortimana uz diskusiju i komentare nazocnih iz sljedecih tvrtki: Bartex, Wina Chorwacje, Damil, Pinot, Movin, Antares, Vinisfera, Vinarin Dom Wina i Magazyn Vino. Sudionici su susret ocijenili iznimno uspješnim te kao vrlo dobru podlogu za donošenje buducih poslovnih odluka te nacin i dinamiku njihove provedbe, pa je s tim u vezi dogovoren plasman pocetnih, probnih kolicina u nekoliko poljskih prodavaonica i nastup na specijaliziranom vinskim i vinogradarskim manifestacijama u Warszawi i Krakowu. Naglašavamo da je veleposlanstvo RH, kao i uvijek dosad, spremno iskoristiti mrežu kontakata te organizirati slicne susrete i sastanke za sve ostale poslovne subjekte zainteresirane za prodor na poljsko tržište, kako bi podržalo izvozne napore hrvatskog gospodarstva.

Priopćenja