Veleposlanik Tomislav Vidoševic sa suprugom, te Mirjana Matanic, prvi tajnik nazocili su 6. ožujka u prestižnom rimskom izložbenom prostoru Complesso del Vittoriano svecanom otvorenju izložbe „Simfonija prirode od Corota do Moneta“ (La Sinfonia della Natura Da Corot a Monet).
Izložba je organizirana pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Talijanske Republike i Ministarstva kulture, a to je prvi put da Complesso del Vittoriano postavlja ovako sveobuhvatni, temeljiti, gotovo analiticki razraden cjeloviti evolucijski inovativni proces pejzaža francuskog slikarstva 18. stoljeca. Izložbu otvaraju dva potpuno kontrastna dijela: s jedne strane zadivljujuci Harpigniesov „Pogled na otok Capri“ a s druge djelo Paula Guigou „La Durance a Cadenet“ kojima se želi skrenuti pozornost na novi artisticki pristup Barbizonove umjetnicke škole, koji postepeno spektakularna mjesta zamjenjuje s jednostavnim pejzažima, kreirajuci kompozicije koje sve manje vjerno prikazuju krajolike. U Barbizonovu školu spadaju umjetnici kao što su Corot, Rousseau, Diaz de la Pena, Dupre' e Daubigny koji se s pocetkom 30 godina 18-tog stoljeca nastanjuju upravo u Barbizonu, podrucje šume Fontainebleau nedaleko od Pariza.
Veleposlanik Tomislav Vidoševic sa suprugom, te Mirjana Matanic, prvi tajnik nazocili su 6. ožujka u prestižnom rimskom izložbenom prostoru Complesso del Vittoriano svecanom otvorenju izložbe „Simfonija prirode od Corota do Moneta“ (La Sinfonia della Natura Da Corot a Monet).
Izložba je organizirana pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Talijanske Republike i Ministarstva kulture, a to je prvi put da Complesso del Vittoriano postavlja ovako sveobuhvatni, temeljiti, gotovo analiticki razraden cjeloviti evolucijski inovativni proces pejzaža francuskog slikarstva 18. stoljeca. Izložbu otvaraju dva potpuno kontrastna dijela: s jedne strane zadivljujuci Harpigniesov „Pogled na otok Capri“ a s druge djelo Paula Guigou „La Durance a Cadenet“ kojima se želi skrenuti pozornost na novi artisticki pristup Barbizonove umjetnicke škole, koji postepeno spektakularna mjesta zamjenjuje s jednostavnim pejzažima, kreirajuci kompozicije koje sve manje vjerno prikazuju krajolike. U Barbizonovu školu spadaju umjetnici kao što su Corot, Rousseau, Diaz de la Pena, Dupre' e Daubigny koji se s pocetkom 30 godina 18-tog stoljeca nastanjuju upravo u Barbizonu, podrucje šume Fontainebleau nedaleko od Pariza.
Impresionizam ide dalje: slikari zaustavljaju trenutak prenoseci ga na platno, ovo je povijesni trenutak u kojem industrijalizacija ubrzano mijenja mode trenutka. Slikari Monet, Pissarro, Sisley i drugi maksimalno potenciraju inovativnost i minimiziraju konzervatizam Barbizonovih umjetnika.
Izložba „La Sinfonia della Natura“ ovogodišnji je nastavak ciklusa izložbi velikih majstora slikarstva koje se održavaju u Complesso del Vittoriano. Prisjetimo se da su svecanom otvorenju prošlogodišnje posebno uspješne izložbe „Giotto i cetrnaesto stoljece“ na poziv talijanskog ministra kulture Sandra Bondija kao posebni gosti nazocili Predsjednik Vlade i ministar kulture RH.
Priopćenja