Turisticki sajam u Göteborgu pod nazivom „TUR is not open to everyone“ predstavio se s novim konceptom u kojemu su prva dva dana bila posvecena poslovnim kontaktima turistickih agencija, izlagaca i turoperatora, dok je drugi dio bio otvoren za javnost.
Iako se može reci da je ovoga puta bio skroman nastup hrvatskog turistickog sektora, s obzirom da je predstavništvo HTZ za Skandinaviju sudjelovalo samostalno, kao i privatna turisticka agencija Katarina-line iz Opatije, dok se TZ Kvarnera predstavila zajedno sa švedskim turoperatorom Scandjetom, zainteresiranost švedskih turista bila je vidljiva, poglavito vezana uz aktivan odmor.
U okviru poslovnih susreta „Scandinavian International Travel Meet“, predstavnici HTZ za Skandinaviju predstavili su cjelokupnu turisticku ponudu Hrvatske, dok su predstavnici TZ Kavarnera prezentirali kvarnerske atrakcije i novosti, te iskazali veliki interes za uspostavu novih zracnih linija iz skandinavskih gradova u zracnu luku Rijeka. Valja istaknuti da je težište turisticke prezentacije TZ Kvarnera bilo usmjereno prema zdravstvenom turizmu i aktivnom odmoru. Turisticka agencija Katarina-line, koja je više od dvadesetak godina samostalno prisutna na skandinavskom turistickom tržištu, prezentirala je nove sadržaje koji ukljucuju aktivni odmor u vidu planinarenja, biciklistickog turizma, vinskih i fotografskih tura, te krstarenja diljem Jadrana.
Da bi se što više približila turisticka ponuda Kvarnera dogovorena je proaktivna suradnja s VLP RH u Stockholmu, kao i prezentacija TZ Kvarnera i partnera (turistickih agencija iz tog podrucja) u jesen u prostorijama VLP RH u Stockholmu.
Valja istaknuti da su na Kvarneru švedski turisti u 2014.g. ostvarili oko 6% više dolazaka i 7% više nocenja u odnosu na 2013. godinu, pri cemu predstavnici kvarnerske regije racunaju, zahvaljujuci i prisustvu na ovom sajmu, na veci broj dolazaka i porast turistickog prometa i u 2015. godini.
Priopćenja