Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Turisticka promocija Splita u Helsinkiju, 26. ožujka 2009

Turisticka promocija Splita u Helsinkiju, 26. ožujka 2009 U organizaciji HTZ – Splitsko-Dalmatinske županije i predstavništva HTZ u švedskoj, 26. ožujka 2009.g. u Helsinkiju održana je prezentacija turistickog potencijala grada Splita i Splitsko-Dalmatinske županije za finske turisticke novinare i predstavnike finskih turistickih agencija. Prezentaciju je vodio dr.Mili Razovic, direktor Županijske turisticke zajednice, uz uvodno obracanje g.Darija Matoševica, voditelja Ureda HTZ u švedskoj. Veleposlanik dr. Damir Kušen u svom je pozdravnom obracanju pozdravio sve nazocne te naglasio kako je turizam u Hrvatskoj od strateškog znacenja, a ljepota Jadranskog mora, bogato povijesno i kulturalno nasljede, zdrava hrana i otvorenost domacih ljudi temelj atraktivnosti Hrvatske kao vodece turisticke destinacije.

Turisticka promocija Splita u Helsinkiju, 26. ožujka 2009 U organizaciji HTZ – Splitsko-Dalmatinske županije i predstavništva HTZ u švedskoj, 26. ožujka 2009.g. u Helsinkiju održana je prezentacija turistickog potencijala grada Splita i Splitsko-Dalmatinske županije za finske turisticke novinare i predstavnike finskih turistickih agencija. Prezentaciju je vodio dr.Mili Razovic, direktor Županijske turisticke zajednice, uz uvodno obracanje g.Darija Matoševica, voditelja Ureda HTZ u švedskoj. Veleposlanik dr. Damir Kušen u svom je pozdravnom obracanju pozdravio sve nazocne te naglasio kako je turizam u Hrvatskoj od strateškog znacenja, a ljepota Jadranskog mora, bogato povijesno i kulturalno nasljede, zdrava hrana i otvorenost domacih ljudi temelj atraktivnosti Hrvatske kao vodece turisticke destinacije. S uvodenjem novog direktnog leta izmedu Helsinkija i Splita pocetkom svibnja ove godine, od strane finske zrakoplovne tvrtke Blue1, finski gosti za samo tri sata mogu biti u Dioklecijanovom gradu starom 1,700 godina. Prezentacija grada Splita nastavljena je i preko posebnog turistickog štanda koji je naredna dva dana na najprometnijem mjestu u gradu upoznavao gradane Helsinkija s atraktivnosti Splita i Dalmatinske županije. Broj finskih turista koji posjecuju Hrvatsku u posljednje dvije godine porastao je za cak 60 posto, a novi redovni direktni letovi iz Helsinkija za Split i Dubrovnik taj broj ce sigurno znacajno povecati, što pokazuju i podaci o dosadašnjem bookingu. Nakon prezentacije, u razgovoru vlp.Kušena s potpredsjednikom tvrtke Blue1 Tomom Christidesom obostrano je usuglašeno da se promotivni let za Split 8. svibnja isplanira na nacin da se kroz što bolju suradnju Blue1, HTZ, a posebno Splitsko-Dalmatinske županije te veleposlanstva RH u Finskoj, postigne maksimalna promocija Hrvatske kao atraktivne destinacije za finske turiste. U tom kontekstu, Blue1 bi sponzorirao skupinu finskih turistickih novinara koji bi na tom letu posjetili Split, Trogir i Hvar, te bi na taj nacin osigurali i adekvatnu promociju Hrvatske u finskim medijima.

Priopćenja