Hrvatska je po drugi put predstavljena na Embassy Festivalu koji se ove godine održavao od 6. do 7. rujna u Haagu. Veleposlanstvo RH u Haagu organiziralo je na ovom uglednom medunarodnom festivalu sudjelovanje i zajednicki nastup ureda Hrvatske turisticke zajednice iz Amsterdama te tvrtki koje se u Nizozemskoj bave distribucijom hrvatskih proizvoda: Croatian Grapes, De Filosoof, Taste of Croatia i H2O Benelux. Tako su na hrvatskom štandu uz turisticku ponudu predstavljena hrvatska vina, maslinova ulja te bezalkoholna pica Jamnica, Jana i Juicy. Radi se o medunarodnom sajmu koji je ujedno i prodajnog karaktera pa su posjetitelji, uz kušanje hrvatskih proizvoda, odmah mogli iste i kupiti, za što je zabilježen veliki interes.
Unatoc kiši i lošem vremenu, tijekom cijelog trajanja Embassy Festivala hrvatski štand je bio osobito dobro posjecen te je zabilježen izrazito velik interes za Hrvatsku, njezinu turisticku ponudu i izložene proizvode. Ove godine Embassy Festival posjetilo je 60 000 posjetitelja uz sudjelovanje 67 država i 50 izvodaca na otvorenom, ucinivši ga najvecim izdanjem ovog festivala dosad.
Embassy Festival dogadaj je medunarodnog karaktera vezan uz predstavljanje razlicitih kultura prisutnih u Haagu kroz intenzivan dvodnevni program na otvorenom. S obzirom na svoj koncept, predstavlja dobru platformu za ukupnu promociju zemlje kroz raznovrsna kulturna dogadanja kao što su ples, kazalište, glazba i tradicija, na cemu je naglasak prvoga dana festivala, odnosno gastronomsku, enološku i turisticku ponudu zemalja, na cemu je naglasak drugoga dana festivala.
Priopćenja