U Art-kinu prezentiran je novi spot Turisticke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turisticke zajednice i RIJEKA 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanica i produkcijske kuce Filmerija d.o.o.
U realizaciji spota pored Turisticke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turisticke zajednice i RIJEKA 2020 d.o.o. angažirana je rijecka produkcijska kuca Filmerija d.o.o. te brojni statisti s podrucja Rijeke. Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke razlicitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020.
Redatelj promidžbenog spota Dalibor Matanic zajedno s producentom Sanjinom Stanicem i scenaristicom Magdalenom Lupi Alvir predstavio je novi promidžbeni spot, ideje za snimanje te brojne gradske lokacije koje su postali „filmski centri“ tijekom realizacije projekta. Scenaristica Magdalena Lupi Alvir istaknula je da je cijela ideja spota bila susret razlicitih gradskih lokacija i razlicitih karaktera koji ocrtavaju sliku grada i prikazuju Luku razlicitosti. Redatelj Dalibor Matanic prisjetio se zgoda s kojima su se susretali tijekom snimanja i rekao da je spot trebao poslati jednu poruku optimizma koji nas pokrece te se nada da su uspjeli u tome. Izvrsna ekipa i pozitivna atmosfera docarana je prikazivanjem kratkog making of-a novog promidžbenog spota.
Direktor Turisticke zajednice grada Rijeke Petar škarpa istaknuo je kako je prikazani film snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turisticka zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turisticke zajednice, a za koji su pristigla 22 scenarija. Direktor Petar škarpa zahvalio se svim partnerima koji su sudjelovali u realizaciji projekta, a posebnu zahvalu uputio je Hrvatskoj turistickoj zajednici i direktoru, Kristjanu Stanicicu, koja je sufinanciranjem omogucila realizaciju ovako zahtjevnog projekta.
Emina Višnic, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o. cestitala je produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu, kojim su tocno pogodili što je Europska prijestolnica kulture i Luka razlicitosti. Direktorica je istaknula kako su pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobicnost, progresivnost i ambicioznost. Takoder napomenula je da ce promidžbeni spot koristiti u daljnjoj promociji, kako nacionalnoj tako i medunarodnoj.
Projekt Europske prijestolnice kulture znacajan je ne samo za Rijeku vec i za cijelu regiju što je istaknula direktorica Turisticke zajednice Kvarnera Irena Peršic Živadinov. Zaista se prikazala Luka razlicitosti u kojoj se može pronaci za svakog po nešto i raznolikost koja je specificna za Rijeku, dodala je Irena Peršic Živadinov.
Gradonacelnik grada Rijeke Vojko Obersnel izuzetno je zadovoljan promidžbenim spotom te je napomenuo da spot za Rijecane ima posebnu poruku, jer se kroz cijeli spot ispreplicu rijecki motivi. Gradonacelnik se zahvalio Hrvatskoj turistickoj zajednici na potpori na ovom projektu te najavio i suradnju na buducim projektima tijekom ove i iduce godine.
Kristjan Stanicic, direktor Hrvatske turisticke zajednice cestitao je cijeloj ekipi na sjajnom video uratku te istaknuo da promidžbeni spot ima visoku umjetnicku vrijednost i ono najbitnije – pobuduje emociju. Takoder nadovezao se na izjavu gradonacelnika Vojka Obersnela i potvrdio suradnju u nadolazecem periodu za promociju Rijeke kao Europske prijestolnice kulture.
Medunarodna premijera promidžbenog spota bila je na najvecoj svjetskoj turistickoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održala od 6. do 10. ožujka.
Izvor: Turisticka zajednica grada Rijeke i Rijeka 2020 d.o.o.
Promidžbeni spot Rijeka EPK 2020:
Priopćenja