Hrvatska turisticka zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turisticku ponudu na vodecem svjetskom turistickom sajmu ITB u Berlinu, koji se održava od 6 do 10. ožujka. Na sajmu sudjeluju i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turisticke zajednice Kristjan Stanicic, koji ce se susresti s predstavnicima kljucnih partnera poput TUI, FTI, British Airlines, Eurowings, Jet2, Condor i drugih. „Hrvatska je i dalje izuzetno zanimljiva njemackom tržištu te ocekujemo turisticki promet na razini prošle godine. Njemacka i Hrvatska prijateljske su zemlje, a posebno isticem ulaganja u RH od 3,2 milijarde eura u posljednjih desetak godina. U jacanju naših odnosa, Hrvatska ce sljedece godine biti partner poljoprivrednog sajma „Zeleni tjedan“, pocetkom 2020. u Berlinu. Prilika je to da, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Ministarstvom poljoprivrede, pokažemo što hrvatsko selo proizvodi za turizam i upravo to želimo osnažiti“, rekao je ministar Cappelli.
„S obzirom na važnost sajma ITB, koji se u svjetskim okvirima pozicionirao kao jedna od najvažnijih turistickih burzi te s obzirom na važnost Njemacke kao najjaceg emitivnog tržišta hrvatskog turizma, nastup i predstavljanje naše ponude na ovome sajmu od iznimnog je znacaja. Prema informacijama partnera s kojima smo do sada odradili sastanke pozicija Hrvatske na njemackom tržištu je stabilna, prodaja aranžmana je sve intenzivnija, ali vrhunac prodaje tek nam predstoji. Naš je cilj ponavljanje rezultata iz prošle godine kada nas je posjetilo gotovo tri milijuna njemackih turista koji su ostvarili više od 21 milijuna nocenja“, porucio je direktor Stanicic.
Hrvatska je delegacija tijekom prvog dana sajma odradila sastanke s predstavnicima TUI-ja, FTI-ja te CNN-a. Ispred TUI-ja, lidera turistickog tržišta u Njemackoj medu turoperatorima, na sastanku je sudjelovao product manager Sven Görrissen, koji je naglasio da unatoc trenutno nešto usporenijoj prodaji hrvatskih aranžmana mjesta za paniku nema, vec da je potrebno pratiti kretanja te po potrebi pravodobno reagirati.
Na sastanku se razgovaralo i o projektu dovodenja 150 agenata za luksuzni turizam koji bi u rujnu ove godine trebali boraviti u Dubrovniku u suradnji s TUI-jevim turoperatorom za luksuzni segment Airtours. Razgovaralo se i o projektu predstavljanja kataloga TUI-a za predstavnike medija u Hrvatskoj u proljece 2020. godine na kojem bi takoder sudjelovalo i oko 70 predstavnika medija iz Njemacke.
Na sastanku s FTI-jem, cetvrtom turoperatorskom grupacijom u Njemackoj s prometom od 3 milijarde eura i 4,8 milijuna putnika, razgovaralo se o stanju bukinga koji je sve intenzivniji te suradnji na strateškim projektima.
U nastavku dana hrvatska delegacija susrece se i s predstavnicima Condora, drugim najvecim njemackim komercijalnim zrakoplovnim prijevoznikom po velicini flote i prevezenim putnicima. Tijekom drugog dana sajma predvideni su sastanci s predstavnicima partnera medu kojima su Eurowings, Jet2, RSD i drugi. Ministar Cappelli i direktor Stanicic susreli su se i libanonskim ministrom turizma Avedisom Guidanianom, koji je sa suradnicima posjetio hrvatski štand.
Dodajmo kako u sklopu štanda Hrvatske turisticke zajednice na sajmu svoju ponudu predstavlja i 23 suizlagaca medu kojima su turisticke zajednice šibensko-kninske i Dubrovacko neretvanske županije, turisticke zajednice gradova Dubrovnik i Zagreb, Klaster Slavonija te Croatia Airlines, Jadrolinija, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess Hotels & Campsites (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Arena Hospitality Group, Offshore Boote, Hotel&Restaurant Milan, Hotel CITTAR, Northern Sunshine Farms (H.Katarina) i Makarska Touristik. Splitsko-dalmatinska županija ove se godine po prvi put predstavlja na samostalnom štandu u sklopu kojega ce se brojnim partnerima predstaviti degustacijom autohtonih sireva, pršuta, vina te koktelom „Srce Jadrana“.
Sajam ITB je vodeci svjetski sajam turisticke industrije koji se ove godine održava u 53. izdanju. Na sajmu se predstavlja više od 180 zemalja svijeta, a godišnje ga posjeti više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.
(Izvor: Ministarstvo turizma)
Priopćenja