Danas je u Berlinu svecano otvoren najveci svjetski turisticki sajam ITB, na kojem Hrvatska turisticka zajednica premijerno nastupa s novim dizajnom štanda koji ce se koristiti do 2022. godine. Na sajmu su prisutni ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Stanicic, koji ce se tijekom sajma u Berlinu susresti s brojnim važnim partnerima s njemackog tržišta poput Jet2com, TUI, Expedia, Olimar, Germania, Eurowings, Condor, Thomas Cook Njemacka i drugima. „Pozitivne reakcije posjetitelja na sajmu ITB potvrduju poziciju Hrvatske kao hit turisticke destinacije. U 2018. godini ocekujemo gotovo tri milijuna gostiju iz Njemacke, a posebnu pažnju usmjeravamo još boljem direktnom avio povezivanju izmedu naših zemalja. Ove nas godine ocekuje više od dvadeset novih avio linija iz Njemacke koje ce povezati brojne destinacije u Hrvatskoj s Njemackom tijekom svih dvanaest mjeseci“, istaknuo je ministar Cappelli. Fokus u daljnjim promotivnim i razvojnim aktivnostima bit ce na snažnijem razvoju selektivnih oblika turizma kao što su zdravstveni, ciklo, eno gastro, ruralni i mnogi drugi koji su vrlo zanimljivi posjetiteljima s ovog tržišta, zakljucio je ministar.
„Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turistickih destinacija, a kako bi zadržali status hit turisticke destinacije moramo pratiti trendove i kontinuirano jacati prepoznatljivost na turistickom tržištu. Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajuci suvremeni vizualni koncept koji ce moci privuci turiste iz cijeloga svijeta. Svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta. Novim štandom dominira namještaj proizveden u Hrvatskoj, a novim dizajnom ponovno namecemo trendove te dokazujemo svoju kreativnost i inovativnost“, rekao je direktor Stanicic naglasivši važnost i promotivnih aktivnosti na njemackom tržištu.
„Koliko nam je važno njemacko tržište i njemacki gosti potvrduje podatak da najviše sredstava predvidenih za marketinške aktivnosti ulažemo upravo na ovo tržište“, zakljucio je Stanicic.
Tijekom prvoga dana sajma najveci je interes izazvao upravo novi koncept i kreativno rješenje nastupa HTZ-a na turistickim sajmovima. Rijec je o radu „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Tvrtko Topic).
Dodajemo kako na sajmu ITB, uz Hrvatsku turisticku zajednicu, svoju ponudu predstavlja i 21 suizlagac: TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ šibensko-kninske, TZŽ Dubrovacko neretvanske, TZ Grada Zagreba, TZO Ston, Croatia Airlines, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Crvena Luka, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Suncani Hvar, The Yachting Club, Arena Hospitality Group te Maricom d.o.o.
ITB Berlin predstavlja vodeci svjetski sajam turisticke industrije koji se ove godine održava u 52. izdanju u periodu od 7. do 11. ožujka. Na sajmu se predstavlja više od 180 zemalja svijeta s 5 kontinenata, a tijekom održavanja ga posjeti više od 150.000 posjetitelja. (Izvor: Ministarstvo turizma RH)
Priopćenja